JAK SPRAVUJEME PPC KAMPANĚ
Všechny systémy včetně Google Analytics pečlivě nastavíme a propojíme s e-shopem, aby naše analýzy byly co nejpřesnější. Pokud již máte některé systémy nastavené, provedeme jejich revizi. Na základě toho zoptimalizujeme stávající PPC reklamy nebo vytvoříme zcela nové, funkční kampaně.
Nastavíme vyhledávací či obsahové kampaně na Googlu a Seznamu. Připravíme remarketingové kampaně. Zoptimalizujeme feedy a nastavíme nákupy na Googlu a Skliku. Zoptimalizujeme feedy pro zbožové srovnávače Heureka, Zboží a nastavíme bidingovou strategii.
Google Analytics
- Nezbytný analytický nástroj pro správu kampaní
- Propojení s Google Search Console, Google Ads
- Nastavení elektronického obchodu
- Nastavení filtrovaného výběru dat
- Nastavení filtrů a vyloučených domén
- Propojení s webem a nastavení měřících kódů Google Ads, Sklik, Zbozi.cz, Heureka.cz, Facebook, Linkedin
Google Ads
- Založení a nastavení Google Ads
- Příprava a konzultace strategie
- Nastavení vyhledávací kampaně
- Nastavení bannerové kampaně včetně grafický podkladů
- Nastavení základního remarketingu včetně grafický podkladů
- Natavení kampaně na opuštěný košík
- Nastavení Google Merchant
- Nastavení Google shopping
- Nastavení dynamického remarketingu včetně grafický podkladů
- Podle potřeby každou kampaň každý týden optimalizujeme
Sklik
- Založení a nastavení Skliku včetně založení Klientské zóny, Firmy.cz a Zbozi.cz
- Příprava a konzultace strategie
- Nastavení vyhledávací kampaně
- Nastavení bannerové kampaně včetně grafický podkladů
- Nastavení základního remarketingu včetně grafický podkladů
- Natavení kampaně na opuštěný košík
- Nastavení produktové kampaně
- Nastavení DRTG včetně grafický podkladů
- Podle potřeby každou kampaň každý týden optimalizujeme
Heureka.cz, Zbozi.cz a další…
- Založení a nastavení zbožových srovnávačů
- Instalace a optimalizace feedu pomocí Mergada
- Konzultace a nastavení biddingové strategie
- Pravidelná optimalizace feedu a bidinngové strategie
- Podle potřeby kampaně každý týden optimalizujeme